25 Eylül 2013 Çarşamba

sen devam et montajda hallederiz (yazıyla alakasız ama eğlenceli başlıklar 6)

etraf mavi masmavi... mavi iyidir, hatta burdaki gibi damarlı yer yer koyulaşan mavi daha da iyidir ama olmadı, blokcukum aradığı görüntüye hala kavuşamadı.

müzeyyen bloğun rengini yadırgayadursun (-a durmak ne güzel yardımcı fill lan) (yardımcı fiil deniyodu dimi, denmiyo da olabilir) biz maviden yürüyelim.

müzeyyen'in geçen yakaladığı iki arkadaşına çoşkuyla açtığı, parçayı ilk dinlediği günleri unutarak -ki kendisi onlarca dinleyişten sonra parçaya ısınmıştı- onların duyar duymaz parçaya aşık olmalarını beklediği onlar olmayınca hayal kırıklığına uğradığı blue lips parçasını buraya koyalım. müzeyyen onların dinlemesine müsaade bile etmemişti halbüse.. hem zaten arkadaşları güzelmiş demişlerdi, ama bu normal şartlarda beklenen tepkiydi, o sırada şartlar müzeyyen için anormaldi onun istediği arkadaşlarının şarkı eşliğinde parendeler atmaları balkondan uçmaları idi.

bu da müzeyyen'in öyle bir anısıdır. müzeyyen dış dünyasında olgunsa da içisinde ayarsızdır.

bu parçanın sözlü klibi, aşağındaki de canlı kaydı, seçim sizin.

not: parça ben diyeyim ordan oraya savrulmak bir türlü tutunamamak siz deyin mavinin hüznü hakında.





3 yorum:

  1. "-a durmak" çok keyifli bir yardımcı fiil bence de, bir de böyle gittiği yerlere gül bırakan "-mezden önce, -mezden evvel" yapıları var. İnançlı ve düşünceli çocuğu tökezleten bir "-mezden evvel" bulamayız mesela. Onun rengi de mavi değildir hatta, olsa olsa çokkoyugüzrengidir. tabi benim söylediklerimi dikkate almamak lazım. (elzemi de çok severim.) Ben hiçbir şey bilmiyorum. Yoksa dinlenmeye çalışırken büyümezdim değil mi? Velakin "Blue, the most human color ." -pete böyle zırvaladı-

    YanıtlaSil
  2. pete demişsin ama sen benim peter'ım mısın huuu? imza wendy

    YanıtlaSil
  3. beni bulabilmek için ilk yıldızdan sağa dön ve sabah olana kadar ilerle. (çuvallamak; işte aradığım kelime buydu wendy, teşekkürler.) -pete-

    YanıtlaSil